Friday, June 26, 2009

Family Gathering 2009

Keluarga : belah ayah
Tarikh : 13 Jun 2009
Tempat : Port Dickson, Negeri Sembilan

Semua keluarga hadir kecuali Cik Man mewakilkan Abang Dan. Saya dan keluarga pula saje nyibuk2 nak jumpa mak, ayah dan keluarga yang lain sebab nanti raya tak dapat balik Johor..huhuhuhu.. (tengah sarat mengandung).

Bertempat di PD, tempat di mana saya dan rakan-rakan selalu berkursus dan melapangkan fikiran kala hujung minggu semasa mengajar di Negeri Sembilan dulu.



Bermula dengan acara memanaskan badan iaitu mandi manda.


Kemudian diteruskan dengan acara memasukkan air ke dalam botol

Acara bowling pantai..


Memancing tin. Dalam gambar inilah juaranya.


Pertandingan mencari remis. Sambil-sambil cari tu terus bina istana pasir. Saya tak terlibat la sebab panas sangat masa tu.

Makan time! Malam diadakan BBQ secret resepi daripada Chef Mod. Paling best ikan keli bakar hasil belaan Cik Bedah kat tepi rumah dia. Ade jagung bakar yang ditaja oleh orang Ipoh. Sape lak yang dalam buai tu? ARANE la... dia dah lepak. Nasib baik bawak buai.. kalau tak, jenuh la nak pangku dia. Sape-sape dok nogori tu.... cuba teka lokasi BBQ kami ni ni.. Hehehe.. tak jauh daripada umah Cik Bedah aku.

2 comments:

anne rashid said...

hi3 aku tau kat mana...dekat2 dgn mayang sari depan gsv

KiKie said...

eh betul la N.. cam ne leh tsu ek.. mesti biasa dating kat situ kan.