Friday, June 12, 2009

Cerai Susu

Hari Rabu yang lalu untuk pertama kalinya saya tidak memberi langsung susu ibu pada ARANE. Saya hanya beri dia freshmilk sepanjang hari itu hinggalah keesokan paginya.

Akibat daripada perbuatan saya itu, baju saya basah dengan air susu pagi semalam. Menitis-nitis.. saya terus beri sebelah pada ARANE yang baru saja minum freshmilk. Dia apa lagi, suke je la minum walaupun dah kenyang. Setelah puas, ARANE mula bangun dan main sendiri. Sebelah lagi menitis juga. Saya tunjuk pada ARANE dan dia boleh ketawa pula.. apa lagi, suruh dia minum yg sebelah tu juga. Nasib baik dia tak menolak dan tolong keringkan breast yang sebelah tu...

Saya saje nak biasakan ARANE dengan freshmilk tu. Untuk menghadapi perut yang makin besar ni.

Apa yang saya perasan, walaupun ARANE dah tak mintak susu ibu lagi, dia tetap nak tidur atas dada saya. Nak bau badan saya dan baru dia boleh tidur dengan lena. Seronoknya kalau dapat beri ARANE susu ibu lagi... tapi apakan daya saya dah tak sanggup menahan sakit.

No comments: