Thursday, November 12, 2009

Pam Susu

Wah... dah lama saya berhenti daripada kerja-kerja mengepam susu. Kini saya mulakan kembali. Hari sebelum ni saya ade juga pam susu untuk bekalan Iffah masa saya mengurut. Dalam satu oz. Tapi hari ni genap la seminggu Iffah dilahirkan, saya mula teruja untuk mengumpul stok. Setakat entry ini ditulis, ade la dalam 2 oz saya kumpul. Tu pun 2 kali sesi pam. Hari ini saya pam guna Avent. Sebab tu syok2 boleh dapat 1oz sekali pam. Saya berlalu banyak kerja selepas pantang ni.

Erk... lepas pantang ke??? Tak abis pantang lagi keje berkejar sana sini dan tinggal anak2 kat rumah Kak Yang. ARANE tak pela jugak. Ni Iffah... sian dia. 1.12.2009 saya kene lapor diri di sekolah baru. Kemas barang-barang di sekolah lama? Bile tah nak buat. Dalam bulan 12 jugak la... kosongkan meja, locker. Banyak jugak barang peribadi saya di sekolah Hutchings tu. Mintak-mintak la suami saya sudi membantu saya mengemas barang kat sana.

4 comments:

Rozy said...

Kikie,
lama xblogging... akhirnya dah up kat blog rozy.. wat stok banyak2 yaa.. mesti susu banyak nih..
take care!

Hana Seman said...

Kikie,
Awalnyer dah start buat stok yer.. bagus2.
Saya baru nak start buat stok start minggu depan.
selama ni just pam dan bagi Farish minum..Sekadar nak kosongkan breast jer.

KiKie said...

Rozy, nnt abih pantang nk g jusco gak la carik kacang ngan kopi tu.

Susu kite tak banyak la... tapi saje suke-suki. dah gian nk gune pam. hshahahaha.... mintak2 la saya rajin pam sampai bile2.

KiKie said...

Eh.. kopi lak, air longan ngan red dates tu.