Wednesday, April 1, 2009

Trimester pertama

2 minggu lagi untuk saya menunggu habis trimester pertama. Tak tertahan dengan tindakan hormon hCG (Human Gonadotropic Hormone) yang selama ini membelenggu diri. Kepala terasa berat seakan ada batu di dalamnya. Sentiasa berasa loya yang amat sangat sehingga asam menjadi teman baik saya. Kalau ade pelajar yang cuba dekati saya semasa di dalam kelas yang sangat panas tu terus saya berkata " duduk jauh dari saya! busuk la kamu ni!" dengan sengih kerang busuk, pelajar itu akan mengundurkan dirinya sedikit dari saya. Ada juga yang menjawab dengan tersengih-sengih, "kelas ni memang panas, cikgu la kene pasang aircon" hehehehe... ayat yang saya keluarkan tadi hanya boleh diucapkan jika anda mengajar di sekolah semua lelaki macam saya. Kalau dilafazkan pada pelajar perempuan mau calar kereta saya agaknya.

Hari-hari... cepat lah berlalu... biar cepat bersalin.

1 comment:

syak n kinah said...

salam cikgu syikin,ingat saye x? saya saje menjenguk..dh lame x jumpe cikgu..pindah ke mane selepas seri jempol..btw, ur son sangat cute..sampaikan salam peluk cium buat arane..