Tuesday, March 23, 2010

Pouch Sling





Betul ke cara saya pakai ni? Sling ni saya jahit sendiri masa kat Johor. Dulu penah gak jahit sendiri, tapi tak jadi. Sakit badan. Pas tu tengok dalam internet, try jahit sendiri. Baru rasa selesa. Iffah pun macam suke je dok dlm tu. Ni semua sbb tengok kawan2 susuibu masa gathering dok try2 sling. Shida ada pinjam kat saya pouch sling ni, tapi model saya tu takmo masuk langsung kat dalam tu. Penerangan Shida pasal babywearing masa tu memberi semangat untuk saya cuba jahit lagi. Terima kasih Shida!

Tapi betul ke cara ni ekk...???

5 comments:

Rozy said...

wahhh..jahit sendiri tu...
terrer..terrer..

KiKie said...

Senang je la rozy. jahit lurus2 jer.. free sbb amik kain batik mak

Dayah said...

kalau tau cara, senang la kan... bagus22...ok ja tengok,..tiada cacat cela pun sling tu...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam ukhuwah..

wow..hebatnye..jahit sendiri. sy plak beli kat kedai dek kerana tak reti menjahit..terbang melayang rm128..uhuhu

.:chEyaNtie:. said...

weh buat kan 1 kat aku..hehe rajinnye ko ni