Tuesday, October 27, 2009

40 minggu 3 hari

Saya masih belum bersalin lagi. Hanya menanti masa yang akan kunjung tiba juga. Menurut doktor, jika saya masih tidak bersalin lagi sehingga 3.11.2009 ini, saya akan tetap dimasukkan ke hospital untuk dipaksa bersalin. Tak kisah la nak buat ape pun... asalkan saya dan bayi ini selamat.

Saat ini saya lebih prihatin pada kandungan. Mengira setiap pergerakannya, perkara yang selalu saya abaikan. Sensitif pada tanda-tanda bersalin seperti darah, air dan rasa kontraksi.

Sekarang ni, setiap 2 hari saya perlu ke klinik untuk buat pemeriksaan. Malasnya... saya pergi pepagi buta pukul 7.30pg dah terpacak depan klinik. Bilangan pertama.

Setiap petang saya akan bawa ARANE berjalan-jalan keliling lorong saya. Mudah-mudahan saya cepat bersalin.

1 comment:

Dayah @ Real Ummu said...

ooh..dah nak bersalin ke Kikie..sat saja..good luck ye..nanti dah selamat sms la tau